Рухани-адамгершілік тәрбие
Бір жылға тәрбие жұмысын жоспарлай отырып, оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне баса назар аударылады. Осындай мұғалімдер: Чумакова Т. Ю,Слепуха Н. В, Гольдина С. П. оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру бойынша әңгімелер циклін әзірледі – "вирус сквернословия" сынып сағаты, "жақсы сезім, іс, іс және қарым-қатынас бағыты бойынша саяхат" сабақ-практикум, "адам арасындағы адам.
Мектепте өз дәстүрлері бар, олардың бірі Лицей күнін тойлау, "Алтын күз", "Әліппемен қоштасу" мерекелері, Мұғалімдер күніне арналған мерекелік бағдарламалар, Қазақстан халықтарының бірлігі болып табылады.
Сынып жетекшілер декадасын өткізу барысында мынадай сынып жетекшілері: Гаврилова С. Ю.,Литвинова А. В., Амангельдина Б. К. рухани-адамгершілік тәрбие бойынша ашық іс-шаралар өткізді. Сонымен қатар бастауыш сынып жетекшілері ата-аналармен бірге көптеген іс-шаралар өткізеді, олардың барысында тек оқушыларды ғана емес, ересектерді де дамытады және тәрбиелейді, олардың көзқарастарын, уәждерін және нақты әрекеттерін оң өзгертеді. Жаңа дәстүрлер пайда болды: "Әкем, анам, мен - спорттық отбасы", "әкем, анам, мен - оқитын отбасым", ата-аналардың мектептің есептік концертіне қатысуы, отбасылық дәстүрлер мен жәдігерлер туралы сынып сағаттары. Бұл жұмыстың барлығы сыныпта микроклиматты жақсартуға, ересектер мен балалардың қарым-қатынас мәдениетін дамытуға, күнделікті мәселелерді шешуге ықпал етеді. Бұл бағытта ата-аналармен жұмысты жалғастыру және жетілдіру қажет.