"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының А.С.Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Многопрофильная школа-лицей №3 имени А. С. Пушкина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Толығырақ
Қайырымдылық көмек
KZ380704034640473001
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Рухани жаңғыру – бағдарламасы-болашаққа көзқарас

"Рухани жаңғыру – бағдарламасы-болашаққа көзқарас

№3 КМЛ-да бағдарламаны іске асыру

Мен сенімдімін: біз бастаған ауқымды өзгерістер

Қоғамдық сананы озық жаңғыртумен сүйемелденуі тиіс.

Ол саяси және экономикалық жаңғыртуды толықтырып қана қоймай,

олардың жүрегі болады".

(Н. Ә. Назарбаев, " Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту»)

 

     "Рухани жаңғыру" бағдарламасы Елбасының "Болашаққа көзқарас: рухани жаңғыру" мақаласының ережелері негізінде әзірленді. Онда ұлттың жаңа тарихи кезеңдегі негізгі мақсаты белгіленген: рухани және мәдени құндылықтарды сақтау және көбейту, әлемнің дамыған 30 мемлекетіне кіру. Бағдарлама осы мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған бірнеше жобаны көздейді.

Қазақ тілінің латын графикасына кезең-кезеңмен көшу жобасы тілдің дамуына жаңа серпін беруге және оны әлемдік кеңістікке ықпалдастыруға, азаматтарды тілді меңгеруге ынтыландыру мен ынталандыруға бағытталған. Латын графикасына толық көшу 2025 жылға жоспарланған: осы уақыттан бастап барлық жазбаша сөз – баспа БАҚ – тағы жарияланымдардан іс қағаздарын жүргізуге дейін-латын қарпінде болады. Бұған дейін өтпелі кезең және халық кириллицаны пайдалана алатын бейімделу көзделеді.

      "Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық" жобасы жас ұрпаққа білім мен тәжірибе беруге, білім сапасын арттыруға, ұлт пен қазақ тілінің өзіндік санасын дамытуға бағытталған. Нұрсұлтан Назарбаевтың айтуынша, "...біздің әлеуметтік және гуманитарлық біліміміз ұзақ жылдар бойы бір оқу аясында және әлемге бір көзқарас аясында консервацияланды". Мұны түзету үшін әлемде бар 100 үздік оқулықты таңдау ұсынылады: тарих, саясаттану, әлеуметтану, философия, психология, мәдениеттану, филология бойынша және оларды қазақ тіліне аудару. Бұл бағдарламаның әсері кітаптар отандық жоғары оқу орындарының түлектері – студенттерге қолжетімді болғаннан кейін 5-6 жылдан кейін Халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болуы тиіс деп күтілуде.

      "Қазақстанның 100 жаңа тұлғасы" жобасы еліміздің түкпір-түкпірінен, әр түрлі жастағы және ұлттардан тұратын қазақстандықтардың тірі тарихын өзіне алады. Бұл 100 (және одан да көп!) жаңа адамдар қазіргі Қазақстанның бейнесіне айналады.

      "Қазақстанның киелі географиясы"жобасы еліміздің символдық сакральды және мәдени-тарихи негіздеріне сүйенеді. Бұл жобаның нысандары туризм индустриясы үшін тартылыс орын алады. Мемлекет басшысының мақаласында бұқаралық спортты дамыту қарастырылған. "Туған жер" арнайы жобасы әлеуметтік мәселелерді шешуге, "кіші Отан" – туған өлкені дамытуға және жақсартуға азаматтарды тартуға бағытталған.

       "Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық мәдениет" жобасы Қазақстанның мәдениетін шетелдерде танымал ету бойынша жүйелі жұмысты құруға бағытталған. Бұл ретте ставка қазіргі заманғы мәдениетті үлгі бойынша да, мазмұны бойынша да ілгерілетуге жасалады. 2017 жылғы 17-19 қазанда Парижде UNESCO Штаб-пәтерінде өтті. Тұсаукесер аясында қазақстандық мәдениеттің түрлі бағыттарын шетелдік аудиторияға паш еткен түрлі іс-шаралар өткізілді.

        Барлық заманауи қауіп-қатерлер мен жаһандану сын-қатерлерін ескере отырып, қазақстандықтардың рухани құндылықтарын жаңғыртуға бағытталған "Рухани жаңғыру" бағдарламасы Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, ұлттық бірегейлікті сақтауға, азаматтардың білімі мен санасының ашықтығын насихаттауға бағытталған. Бұл қасиеттер қазіргі заманғы қазақстандықтың негізгі бағдарына айналуы тиіс.

         Қоғамдық сананы жаңғырту бағдарламасы қоғамды біріктіруге, зиялы қауым, жастар, Мемлекет басшысы жариялаған идеялар төңірегінде халықтың барлық жіктерінің өкілдерін біріктіруге мүмкіндік береді. Жаңғыртудың барлық бағыттарын іске асыру әлеуметтік қажеттіліктерді ескере отырып, ғылыми-сараптамалық қоғамдастықты, азаматтық қоғам өкілдерін, жастарды белсенді тарту кезінде жүргізіледі.

          2019 – 2020 оқу жылындағы барлық тәрбие жұмыстары осы бағдарламаны жүзеге асыруға бағытталған. Сынып жетекшілері, тәрбие жоспарын құру кезінде Бағдарламаның негізгі ережелерін басшылыққа алып, сынып сағаттарын және басқа да іс-шараларды өткізу кезінде оқушылармен оның негізгі ережелерін орындауға баса назар аударды.

   2019 -2020 оқу жылында "Жас Ұлан" және "Жас Қыран" жастар қозғалысы қатарына қабылдау жалғасын тауып, жалпы мектептік салтанатты жиында белгілер мен галстук тағып, тағатын белгілер тапсырылды. Жастар ұйымының қатарына 123 оқушы қабылданды. Жас патриоттардың анты қабылданды.

      - Қалалық" жетістік пирамидасы "квест-тимбилдингіндегі" алтын жүлдегер "- қалалық" парақтарды парақтай "әдеби рауттағы 3 жүлдегер -" ізгілік бастауы "волонтерлік отрядтарының старттағы жүлдегерлері - қалалық" Брейн ринг " интеллектуалдық ойынында 2 орын - қалалық КТК фестивалінде 3 орын - "Болашақ мамандығы туралы үздік бейнеролик" қалалық кәсіптік бағдар беру сайысында 1 орын - " Не? Қайда? Қашан?"- Қалалық" Достық Хоровод "фестивалінде 2 орын –" қызыл жіппен-өмір! (ЖИТС-пен күрес күніне орай) - "Жас құтқарушы" қалалық жарысынан 3 орын-жас таланттардың республикалық музыкалық байқауында бас жүлде-облыстық қолданбалы өнер көрмесінде 1 орын және республикалық байқауға қатысу.   

  Осы ақпараттан көрініп тұрғандай, біздің оқушылар шығармашылықтың түрлі салаларында өздерін танытады, бұл үшін балаларға шығармашылық және музыкалық үйірмелерде, зияткерлік және спорттық үйірмелерде және секцияларда тамаша сезім сыйлайтын мұғалімдерге алғысымызды білдіреміз: М. Сұлтанбеков, Е. В. Пушкарева, И. В. Куклев, Е. А. Сухова, К. Б. Қаржаубаев , барлық сынып жетекшілері мен педагогтарына.

Сынып сағаттары жеке құрастырылған кесте бойынша бірінші сабақ басталар алдында әр дүйсенбі сайын өткізіледі. Сынып сағаттарының тақырыптары Қазақстан Республикасының мемлекеттік мерекелері, айтулы күндер, облыстық және республикалық деңгейде өткізілетін түрлі іс-шаралар мен акциялар ескеріле отырып жасалады. Мектепте А. С. Пушкиннің туған күніне арналған "Алғашқы қоңырау", "Лицей күні" сияқты іс-шаралар дәстүрге айналды. Құқықтық тәрбие беру мақсатында мектепте тарих мұғалімі Қ. Б. Қаржаубаев жетекшілік ететін "Адал ұрпақ" үйірмесі жұмыс істейді. Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу, жасөспірімдер арасында нашақорлық пен темекі шегудің таралуы, АИТВ/ЖИТС ауруының алдын алу үшін сынып сағаттары, ҚІІБ өкілдері мен медицина қызметкерлерін шақырумен түрлі лекториялар мен практикумдар өткізіледі. Нәтижелермен және жетістіктермен бірге алдағы жұмыстарға назар аударатын мәселелер де бар. Оқушылардың өзін-өзі басқаруы өте тиімді жұмыс істемейді, мектептің қоғамдық өмірінде оқушылардың негізгі массасының енжардығы байқалады, сынып сағаттарын және басқа да іс-шараларды өткізудің жақсы форматтарын тілейді. Келесі оқу жылында мектеп "Рухани жаңғыру"бағдарламасының негізгі ережелеріне сүйене отырып, жас ұрпақты тәрбиелеу жұмысын жалғастырады.

     Ұсынымдар:

  1. 1. Тәрбие жұмысының жоспары, сынып жетекшілерінің балалармен жұмыс жөніндегі жоспарлары "Рухани жаңғыру"бағдарламасының негізгі ережелеріне бағытталуы тиіс.
  2. 2. Сынып жетекшілерге сынып сағаттарын өткізуді оңтайландыру, заманауи технологияларға сүйеніп жаңа формалар мен әдістерді қолдану. Интернет мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану.
  3. 3. Өзін-өзі көрсету үшін үлкен дербестік беру мақсатында оқушылардың өзін-өзі басқаруы бойынша жұмысты қайта қарау.
  4. Оқушылар арасындағы құқық бұзушылық жағдайларын болдырмау мақсатында кәмелетке толмағандар істері жөніндегі инспекциямен тығыз ынтымақтастықты жалғастыру.
  5. Тәрбие жұмысын мектеп сайты мен әлеуметтік желілерде кеңінен жариялау.

                                               

 

 

Жаңартылған күні: 12.06.2020 11:23
Құрылған күні: 03.06.2020 10:38

Текст