Жұмысы туралы есеп
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚОЛӨНЕР ҮЙІРМЕЛЕРІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2019-2020 оқу жылына
(Басшы: Пушкарева Е.В.)
Түсіндірме жазба
Креативті қолөнер " үйірмесінің бағдарламасы»
Бағдарламаның бағыты-көркем.
Бағдарламаның өзектілігі: соңғы жылдары оқушылардың әр түрлі кәсіпшілікке, сәндік-қолданбалы шығармашылықтың әр түрлі түрлеріне қызығушылықтары артуымен анықталады. Осы бағдарлама бойынша жұмыс Балаларға қосымша білім беру ұйымы жағдайында өздерінің барлық шығармашылық қабілеттерін толық көлемде іске асыруға және оларды күнделікті өмірде пайдалануға мүмкіндік береді.
Бағдарламаның ерекше ерекшеліктері: бағдарламаны зерделеу балаларға қосымша білім беруде қолданылатын заманауи технологиялар мен сәндік-қолданбалы шығармашылық техникаларын талдау мақсатында жүргізілді. Бұл бағдарламада квиллингтен, сабаннан және т.б. мозаикадан, қағаздан күрделі ажурды кесуге, сабаннан, батиктен көлемді жұмыстарға дейінгі "Қарапайым-күрделі" принципі бойынша құрылған тақырыптық бөлімдердің авторлық жинағы ұсынылған. Бұдан басқа, бағдарлама ерекшеліктерінің арасында мыналарды атап көрсетуге болады: кешенділік – әр қайсысын игеру материалдардың нақты түрімен (табиғи, пластикалық, тоқыма және т. б.) жұмысты болжайтын бірнеше тақырыптық блоктардың үйлесімі; сабақтастық – әр түрлі материалдарды қолданудың қолданылатын техникалары мен технологияларының өзара толықтырылуы, олардың ұштасуы мен бірлесіп қолданылуын болжайтын; "еліктеу емес, шығармашылық" – сәндік-қолданбалы шығармашылық тәсілдері мен техникаларын қайталау және көшірме жасау деңгейінде емес, ал оқушылардың шығармашылық тәсілі мен.
Бағдарлама адресаты: Осы бағдарламаны іске асыруға қатысатын балалардың жасы 11-ден 17-ге дейін. 5-9 сынып оқушыларынан жасақталады. Осы бағдарлама бойынша сабақтарға осы бағытта қызығушылық танытқан балалар қабылданады.
Бағдарламаны игеру мерзімі: Бағдарлама 1 жылға әзірленді.
Білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері: бағдарлама табиғаттылық, дәйектілік, көрнекілік, мақсаттылық, қол жетімділік және өмірмен тығыз байланыс қағидаттарына негізделген.
Бағдарлама "көтерілетін спираль" бойынша материалды оқытуды, яғни белгілі бір тақырыптарға неғұрлым жоғары және күрделі деңгейде мерзімді қайтаруды көздейді. Барлық тапсырмалар белгілі бір жастағы балалардың күрделілігіне сәйкес келеді.
Әр тақырыпты оқып үйрену бұйымды дайындаумен аяқталады, яғни теориялық тапсырмалар мен технологиялық тәсілдер өмірге практикалық қолданумен бекітіледі.
Бағдарлама балалармен сабақ түрінде жұмыс жасауды, балалардың педагогпен бірлескен жұмысын, сондай-ақ олардың өзіндік шығармашылық қызметін көздейді.
Сабақтың кезеңділік және ұзақтығы: кезеңділігі-аптасына 2 рет, бір сабақтың ұзақтығы 40 минут.
Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері
Бағдарламаның мақсаты: көркем шығармашылыққа қабілетті жеке тұлғаны дамыту үшін және өзінің қайталанбас белгілері мен даралығын көркем жұмыста шығармашылық іске асыру арқылы баланың жеке тұлғасын өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасау.
Бағдарламаның міндеттері:
Пәндік:
- технология, бейнелеу өнері, математика, әдебиет сабақтарында алған білімдерін бекіту және кеңейту және оларды жүйелеуге ықпал ету;
– композиция, пішін қалыптастыру, түс тану, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білім негіздерімен таныстыру;
- халық шығармашылығының бастауын ашу;
- эскиз, сурет, көлемді формалар арқылы өз ой-пікірін білдіру білігін, бейнелі, кеңістіктік ойлауды қалыптастыру;
- әр түрлі материалдарды өңдеу кезінде қажетті құралдар мен айлабұйымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және біліктерін жетілдіру;
- оқу-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру.
Метапредмет:
-халық, сәндік-қолданбалы өнер, техникалық эстетика, сәулет саласындағы білім алушылықты ояту;
- суретшінің, дизайнердің шығармашылығына деген тапқырлығын, тапқырлығын және тұрақты қызығушылығын дамыту;;
- шығармашылық қабілеттерін, рухани мәдениетін қалыптастыру;
- проблемалық жағдайларда бағдар ала білуді дамыту;
- шешім іздеу және идеяларды генерациялауда синтездеу және талдау қабілетін, икемділік пен ұтқырлықты дамыту.
Тұлғалық:
- оқушылардың еңбекке, политехникалық және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыру ; ;
- балаларға өз Отанына, дәстүрлі халық өнеріне деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу;
- балалар шығармашылығының барынша дербестігін қалыптастыру.
Бағдарламаның мазмұны
Оқу жоспары
№ п/п |
Бөлімнің, тақырыптың атауы |
Өткізу күні |
|
1 |
Кіріспе сабақ жұмыс орнындағы қауіпсіздік техникасы және шеберханада жұмыс істеу кезіндегі санитарлық-гигиеналық талаптар. |
3.09.2019 |
|
2 |
1-бөлім. Табиғи материалдармен жұмыс. |
6.09.2019 |
|
3 |
Түрлі жапырақтар мен тұқымдардан жасалған Панно |
10.09.2019 |
|
4 |
Сабаннан жасалған Панно |
13.09.2019 |
|
5 |
Гербарий. Кептірілген гүлдер мен жапырақтардан жасалған Панно. |
17.09.2019 |
|
6 |
2-бөлім. Шығу материалымен жұмыс |
20.09.2019 |
|
7 |
Ғажайып айналдыру |
24.09.2019 |
|
8 |
Пластикалық бөтелкелерден құс үшін азық-түлік үй |
27.09.2019 |
|
9 |
Сиқырлы қобдиша |
1.10.2019 |
|
10 |
3-бөлім. Жұмыс соленым тест |
4.10.2019 |
|
11 |
Гүлдерді мүсіндеу |
8.10.2019 |
|
12 |
Жануарларды мүсіндеу |
11.10.2019 |
|
13 |
Ертегілер желісімен мүсіндеу |
15.10.2019 |
|
14 |
4-бөлім. Полимерлі саздан мүсіндеу |
18.10.2019 |
|
15 |
Түсті моншақтар мен әшекейлер |
22.10.2019 |
|
16 |
Гүлдерді мүсіндеу |
25.10.2019 |
|
17 |
Банканың декоры. Тіреуіш. |
29.10.20119 |
|
18 |
Өз қолдарымен Бижутерия |
1.11.2019 |
|
19 |
Сақина, сырға, сақина |
5.11.2019 |
|
20 |
5-бөлім. Қағаз және картонмен жұмыс |
8.11.2019 |
|
21 |
Оригами |
12.11.2019 |
|
22 |
Құсудама |
15.11.2019 |
|
23 |
Квилинг өнері. |
19.11.2019 |
|
24 |
Гофрленген қағаздан жасалған гүлдер |
22.11.2019 |
|
25 |
Кәдесыйлар мен букеттер |
26.11.2019 |
|
26 |
Макарон бұйымдары |
29.11.2019 |
|
27 |
6-бөлім. Тоқыма материалдардан жасалған бұйымдар |
3.12.2019 |
|
28 |
Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Жұмыс үшін құрал-саймандармен және құрал-саймандармен танысу. Құрақ тігу. |
6.11.2019 |
|
29 |
Қуыршақ-зерновушка |
10.11.2019 |
|
30 |
Кәдесый жастықтары |
13.11.2019 |
|
31 |
Үлкен көрпелер мен жастықтар |
17.11.2019 |
|
32 |
Олардың джинс тіндерін қайта жасау |
20.11.2019 |
|
33 |
Сөмке тігу |
24.11.2019 |
|
34 |
7-бөлім. Киім дизайны |
27.11.2019 |
|
35 |
Киім дизайны |
17.01.2020 |
|
36 |
Фигурадан өлшемдерді алу |
21.01.2020 |
|
37 |
БК сызба торын құру |
24.01.2020 |
|
38 |
Көйлек негізінің негізгі құрылымы |
28.01.2020 |
|
39 |
Жеңнің негізгі құрылымы |
31.01.2020 |
|
40 |
Шалбардың негізгі құрылымы |
4.02.2020 |
|
41 |
Жағаның негізгі құрылымы |
7.02.2020 |
|
|
Материалдарды таңдау |
11.02.2020 |
|
42 |
Бұйымды пішу |
14.02.2020 |
|
43 |
Өлшеуге дайындық |
18.02.2020 |
|
44 |
Пішімді түзету |
21.02.2020 |
|
45 |
Өңдеу технологиясы |
25.02.2020 |
|
46 |
Қалталарды өңдеу |
28.02.2020 |
|
47 |
Жеңдерді өңдеу |
3.03.2020 |
|
48 |
Шалбарды өңдеу |
6.03.2020 |
|
49 |
Негізгі бөлшектерді өңдеу |
10.03.2020 |
|
50 |
Соңғы өңдеу |
13.03.2020 |
|
51 |
Бұйымды ылғалды-жылумен өңдеу |
17.03.2020 |
|
52 |
Бұйымдар декоры |
20.03.2020 |
|
53 |
Крест тігуі |
20.03.2020 |
|
54 |
Тегіс кесте |
7.04.2020 |
|
55 |
Бисермен кестелеу |
10.04.2020 |
|
56 |
Ришелье |
14.04.2020 |
|
57 |
Лентамен кестелеу |
17.04.2020 |
|
58 |
Тері және қауырсынмен өңдеу |
21.04.2020 |
|
59 |
Стразалар мен аппликациялар |
24.04.2020 |
|
60 |
Модульдік суреттер |
28.04.2020 |
|
61 |
Кілем тоқу |
5.05.2020 |
|
62 |
Бисер жіптерінен, былғарыдан және басқа материалдардан жасалған суреттер |
12.05.2020 |
|
63 |
Қорытынды сабақ. |
19.05.2020 |
|
64 |
Көрмесі. |
22.05.2020 |
Оқу жоспарының мазмұны
1-бөлім. Табиғи материалдармен жұмыс.
Тақырып 1.1 бағдарламаға кіріспе. ТБ сабақтарда. Нұсқаулықтармен танысу. Бастапқы диагностика.
Теория: Балаларды балалар шығармашылық бірлестігіндегі сабақтардың ерекшеліктерімен таныстыру. "Сабақ кезінде оқушылардың мінез-құлқына қойылатын талаптар", "жұмыс орнында тәртіпті сақтау"тақырыбына әңгіме. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Осы үлгі бойынша бұйымды орындау бойынша ұсыныстар.
1.2-тақырып картондағы табиғи материалдардан жасалған бұйымдар.
Практика: Қағазбен жұмыс істеу дағдыларын пысықтау. Қағазды гармошкамен бүктеу тәсілдері. Ақаулардың пайда болу себептері және олардың алдын алу шаралары. Табиғи материалдармен жұмыс істеу, оларды өңдеу. Картонға жапсыру үшін материалды іріктеу. қолөнер, панно жасау үшін табиғи материалдарды жинау. "Күзгі өрнек" және "жидектен жапыраққа дейін"қолөнер жасау.
Тема 1.3 Розы из разных листьев.
Практика: Дайын жұмыстарды қарау. Үлгілерді қарау. Материалды таңдау. Жұмыс орнын ұйымдастыру. Құрал-саймандар мен құрылғылар. Қауіпсіздік техникасы. Осы үлгі бойынша бұйымды орындау бойынша ұсыныстар.
Түрлі түсті және пішінді жапырақтардан раушан жасау. Дайын гүлдерден "Күзгі гүл шоғы" композициясын құрастыру.
Тақырып 1.4 тұқымнан жасалған Мозаика. Тұқым мен сүйектен Аппликация.
Практика: Әр түрлі тұқымдардан панно орындау. Өз жұмысында тұқымдар мен басқа да материалдарды ұқыпты таңдау және пайдалану білігін бекіту. Бұйымды безендіру. Түс гаммасы. Дайын жұмыстарды қарау.
Жапырақтар мен жапырақтардан Ертегі. Аппликация, суреттер, панно.
Практика: жапырақтар мен жапырақтардан бұйымдар жасау. Бөлшектерді қосу тәсілдері. Кесу тәсілдерін пысықтау (қағаздан және жапырақтардан кесу, қағаздан бірнеше рет бүктелген кесу, бөліктері бойынша кесу). Жұмыс тақырыбын, материалдарды таңдай білу. Бұйымды безендіру. Дайын жұмыстарды қарау.
2-бөлім. Шығу материалымен жұмыс
Тақырып 2.1 керемет айналдыру.
Теория: "қағазбен, пластикпен, картонмен және басқа материалдармен жұмыс жасаудың түрлі тәсілдері"тақырыбына әңгіме. Әр түрлі материалдармен жұмыс істеу кезіндегі ҚТ.
Тәжірибе: тастарды, жұмыртқаларды буып-түю, бос консерві банкалар қолданылады. Бұйымды безендіру. Түс гаммасы. Оқушылардың таңдауы бойынша жұмыртқадан жасалған "Қарындашница" ұсақ-түйектер жасау.
2.2 тақырып пластикалық шөлмектерден жасалған құстарға арналған үй-жай.
Практика: Материалдарды өңдеу, жұмыс тәсілдері, Құрал-саймандармен ҚТ, материалдарды қосу тәсілдері. Бұйымды орындау, безендіру. Дайын жұмыстарды қарау.Тақырып 2.3 Сиқырлы қобдиша.
Практика: Материалдарды өңдеу, жұмыс тәсілдері, Құрал-саймандармен ҚТ, материалдарды қосу тәсілдері. Қораптан жасалған қобдиша бұйымын орындау, безендіру. Дайын жұмыстарды қарау.
3-бөлім. Жұмыс соленым тест
Тақырып 3.1 керемет түрленулер.
Теория: мүсіндеу үшін жұмсақ материалдың мәнерлі мүмкіндіктерімен танысу – тұздалған қамыр. Жалпақ формадағы пластикамен жұмыс, фактураның көлемдік формасында беру тәсілдерін оқу. Тұзды қамырды дайындау технологиясы, бояу. Материалдар мен құралдар: қамыр, шаблондар, ПВА желімі, қылқалам. Үлгіні талқылау, материалды дайындау, эскизді талқылау.
Тақырып 3.2 Гүлдерді мүсіндеу.
Практика: материалдар мен құралдар: қамыр,шаблондар, ПВА желімі, қылқалам. Үлгіні талқылау, материалды дайындау, эскизді талқылау. Түрлі формадағы және өлшемдегі жазықтықта және көлемді Гүлдерді мүсіндеу. Түстерді бояу.
Тақырып 3.3 жануарларды мүсіндеу.
Практика: материалдар мен құралдар: қамыр,шаблондар, ПВА желімі, қылқалам. Үлгіні талқылау, материалды дайындау, эскизді талқылау, дайындау. Жануарды жапсыру реті. Балалардың ойынша бұйымдар жасау.
Тақырып 3.4 ертегі желісі бойынша мүсіндеу.
Практика: үлгіні талқылау, материалды дайындау, эскизді талқылау. Белгілі ертегілер мен кейіпкерлерді таңдау ("Маша мен аю" және т.б.). Бұйымдарды орындау реті. Балалар жұмыстарының көрмесі.
4-бөлім. Полимерлі саздан мүсіндеу
Полимерлік сазбен, аспаптармен, жұмыс істеу тәсілдерімен танысу. Түсті моншақтар, Гүлдерді араластыру.
Саздан түрлі-түсті моншақтарды жасау технологиясы. Әртүрлі түстерді таңдау және араластырыңыз.
Тақырып 4.2 моншақтан безендіру. Гүлдері бар себет.
Теория: қолөнер түрлері. Қолөнердің қысқаша сипаттамасы. ҚПҚ қолданылатын материалдардың түрлері. Сазбен жұмыс істеу ережелері.
Практика: балшықпен ұқыпты жұмыс істеу, жұмыс тәсілдерін пайдалану: домалау, жабыстыру.
Орындауға украшение из автомобиль моделі (шаш қыстырғыштар, түйреуіш, салпыншақтар, моншақтар). "Гүл себеті"ұжымдық жұмысы. Материалды іріктеу, түстік гамманы таңдау, жұмыс реті.
Тақырып 4.3 Маймыл. Шырша ойыншықтарының шеберханасы.
Практика: балшықпен ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын бекіту. Балшық "маймыл" ойыншығын орындау. Жаңа жылдық ойыншықтарды іріктеу және оларды саздан жасау, безендіру. Украшение елки.
5-бөлім. Қағаз және картонмен жұмыс
Тақырып 5.1 ҚТ бойынша нұсқаулық. Қағазды өңдеуге арналған құралдармен және материалдармен танысу. Модульдік оригами техникасындағы қызықты қолдан жасалған бұйымдар.
Теория: құрал-саймандармен және материалмен жұмыс істеу кезіндегі ТБ. Шаблондарды дайындау, бұйымды таңдау. Үлгі бойынша жұмыс. Оригами тарихымен танысу. Жұмыс үлгілерін қарау және оларды талқылау.
Практика: шаблондарды дайындау, бұйымды таңдау. Үлгі бойынша жұмыс. Дайын ойыншықтардан композиция жасау.
Тақырып 5.2 бекіту қағаздан жасалған гүлдер. Қағаздан жасалған гүлдер мен ағаштар.
Практика: бекітпе қағазбен жұмыс істеу технологиясы, бұйымды таңдау, жұмыс кезеңдері, бұйымды орындау. Гүл жасау әр түрлі нысандары мен түсті. Дайын жұмыстарды қарау. Гүлдер мен ағаштардан композиция жасау.
Тақырып 5.3 квиллинг өнері. Аралық диагностика.
Практика: квиллинг техникасымен танысу, материалдарды іріктеу. Материалдар мен құралдар: қағаз, шаблондар, ПВА желімі, қылқалам. Үлгіні талқылау, материалды дайындау, эскизді талқылау, бұйымды таңдау. Тест.
6-бөлім. Әр түрлі материалдардан жасалған бұйымдар
ТҚ бойынша нұсқаулық. Жұмыс үшін құрал-саймандармен және құрал-саймандармен танысу. Құрақ тігу.
Теория: Қолөнер түрлері. Қолөнердің қысқаша сипаттамасы. ҚПҚ қолданылатын материалдардың түрлері. Аспаптармен жұмыс істеу ережелері. Матаны, жіптерді таңдау, Бұйымды таңдау.
Практика: Құру сызбалары. Эскиз бойынша жұмыстарды орындау. Құрақ тігу техникасында ойыншықтарды дайындау (қуыршаққа арналған төсек-орын, жапқыш және т.б.). Дайын жұмыстарды қарау.
Тақырып 6.2 ленталармен кестелеу.
Практика: ленталармен кестелеу техникасы. Таспалар мен материалдарды жұмысқа іріктеу. "Жаз"паннасын орындау. Жұмыс реті. Аспаптармен жұмыс істеу кезінде ҚТ ережелерін сақтау.
6.3 тақырып макароннан жасалған бұйымдар.
Практика: макарондармен ұқыпты жұмыс істеу, әр түрлі жұмыс тәсілдерін пайдалану. Өнім тақырыбын, макароннан жасалған бұйымның жұмыс ретін таңдау. Бұйымды бояу. Ресімдеу.
6.4 тақырып матадан жасалған бұйымдар.
Практика: матамен ұқыпты жұмыс істей білуді бекіту. Өз бетінше матадан ойыншықтар (қуыршақ, Жануарлар) ойлап табу. Матаны әр түрлі тәсілдермен өңдеу( Белгілеу, кесу), дайын бұйымдарды әр түрлі материалдардың (түймелер, түрлі-түсті жіптер, моншақтар және т. б.) көмегімен ресімдеу аспаптармен жұмыс кезінде ТБ орындау.
Қорытындылау
Көрмені дайындау. Қағаздан жасалған ойыншықтар.
Теория: балалардың қалауы бойынша кез келген техникада қағаздан жасалған бұйымдарды орындау ("қызықты ойыншықтар", "мультфильмдер еліне саяхат" және т.б.). Дайын жұмыстарды қарау. Көрмеге жұмыстарды таңдау.
Жоспарланған нәтижелер
Бірінші оқу жылының соңында оқушылар біледі және түсінеді:
* материалдар, құралдар туралы; әр түрлі материалдарды өңдеу кезіндегі еңбек қауіпсіздігі және жеке гигиена ережелері туралы;
* сәндік-қолданбалы өнердің адам өміріндегі орны мен рөлі туралы;
* композиция, пішін жасау, түс тану саласындағы сәндік-қолданбалы өнер түрлері туралы;
* халық өнеріндегі аппликация тәсілдері (мата, қағаз, тері), кестемен аппликация үйлесімі туралы.
* квиллинг туралы;
* лентамен Кестелеу туралы;
* жобалық қызмет туралы.
Бірінші оқу жылының соңында оқушылар:
Қызмет нәтижелері
2019 ж. қараша облыстық конкурста 1 орын Көкшетау қ.
Қалалық сәндік – қолданбалы шығармашылық көрмесінің қорытындысы бойынша бас жүлде;