"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының А.С.Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Многопрофильная школа-лицей №3 имени А. С. Пушкина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Толығырақ
Қайырымдылық көмек
KZ380704034640473001
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың ұсынысы

Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың ұсынысы

Баланың мектепке барар алдындағы соңғы жылы ата-анасын қатты мазалайды. Осы ұзақ уақыт ішінде кейбір аналар мен әкелер ұл немесе қызымен бірге бірінші сынып бағдарламаларын үйренуге тырысады. Алайда мұны істеу пайдасыз. Баланың мектепте оқуға жеткілікті психологиялық жетілуіне көз жеткізген дұрыс. Неліктен баланың мектепке дайындығын оқудың басында анықтау керек, тіпті одан да жақсы - мектепке кірер алдында? Мектепке дайындық дегеніміз не? Неліктен ата-аналар білуі керек? Оны анықтауға тырысайық.

Бала мектепке барған сәттен бастап, ол гүл шоқтары мен гүл шоқтарымен қаруланған сәттен бастап қандай жаңалық бар?

1. Бала жүйелі оқу қызметіне көшеді. Мектепке дейінгі жаста жетекші белсенділік ойын болып табылады. Баланы мектепке қабылдау ойыннан бас тартуды білдірмейді, өйткені бұрынғыдай, бірінші сынып оқушысы уақытының көп бөлігін соларға арнайды.

2. Оқушы-оқытушы қарым-қатынасы туындайды. Олар бірінші сынып оқушысынан оқушының рөлін қабылдауды талап етеді, яғни. тыңдау және мұғалімнің нұсқауларын орындау қабілеті. 3. Оқушы мәртебесі алынады. Ол мектепті одан әрі дамудың белгісі ретінде қабылдайды. Ал өздігінен дамитын нәрсе, оның қабырғаларында қалу не нәрсеге қол жеткізетіні, көбінесе, бізге ересектерге байланысты.

 

Мектепке дайындық - интеллектуалдық, психологиялық және әлеуметтік дайындықты қамтитын күрделі құбылыс.
Баланың мектепке интеллектуалдық дайындығы белгілі бір дүниетанымға, белгілі бір білім қорына, негізгі заңдылықтарды түсінуге, зейіннің, есте сақтау қабілетінің дамуына, талдау, синтездеу, жалпылау, қалыптасқан ақыл-ой операциялары, құбылыстар мен оқиғалар арасында байланыс орната білуге ​​негізделген.

 
               6-7 жасқа дейін бала білуі керек:
<>üüüüüüüüБасқаша айтқанда, ол уақытты, кеңістікті және оның жақын ортасын басшылыққа алуы керек.
Баланың мектепке психологиялық дайындығына жеке және жігерлі дайындық кіреді.
1. Баланың мектепке жеке дайындығы оның оқушының жаңа әлеуметтік позициясын - оқушы позициясын қабылдауға дайындығын қалыптастырудан тұрады. Студенттің ұстанымы оны жаңа ережелермен бірге мектеп жасына дейінгі баламен салыстырғанда қоғамда басқаша ұстанымды қабылдауға міндеттейді.

Бұл жеке дайындық баланың мектепке, мұғалім мен оқу іс-әрекетіне, құрдастарына, туыстары мен достарына, өзіне деген белгілі бір қатынасында көрінеді.

Мектепке деген көзқарас. Мектеп режимінің ережелерін сақтаңыз, сабаққа уақытында барыңыз, мектептегі және үйдегі тәрбиелік тапсырмаларды орындаңыз.
Мұғалімге және оқу іс-әрекетіне деген көзқарас. Сабақтың жағдаяттарын дұрыс қабылдау, мұғалімнің іс-әрекеттерінің шынайы мағынасын, оның кәсіби рөлін дұрыс қабылдау.

Туыстары мен достарымен қарым-қатынас. Отбасында жеке кеңістік бола отырып, бала туысқандардың оның жаңа студенттік рөліне құрметпен қарауы керек. Туыстары болашақ мектеп оқушысына, оның оқытушылығына маңызды мазмұнды қызмет ретінде, мектеп жасына дейінгі баланың ойынына қарағанда әлдеқайда маңызды болуы керек. Балаға оқыту оның негізгі қызметіне айналады.

Өзіне, қабілетіне, іс-әрекетіне, нәтижелеріне деген көзқарас. Өзін-өзі бағалаудың жеткілікті деңгейі.
2. Ерікті дайындық баланың еңбекқорлығында, мұғалімнен талап етілгенді орындауында, мектеп өмірінде болады. Бала өзінің мінез-құлқын, ақыл-ой әрекетін басқара білуі керек.
Балада ерік-жігердің болуы оның сабақты алаңдатпай, тапсырмаларды ұзақ уақыт орындауына, жұмысты аяқтауға көмектеседі.
Біріншіден, ересектер баланың мінез-құлқын реттеу үшін сөз қолданады, содан кейін ересектер талаптарының мазмұнын іс жүзінде игере отырып, ол бірте-бірте өзінің іс-әрекетін өзінің сөйлеуімен реттей бастайды, осылайша ерікті даму жолында маңызды қадам жасайды. Сөйлеуді меңгергеннен кейін, бұл сөз балалар үшін қарым-қатынас құралы ғана емес, сонымен қатар мінез-құлықты ұйымдастырудың да құралы болады.

Еріктің негізгі мәселелерінің бірі - адамның өмірінің әртүрлі кезеңдерінде жасай алатын нақты ерікті іс-әрекеттері мен әрекеттерінің мотивациялық шарттылығы туралы мәселе.
3. Әлеуметтік дайындық құрдастарымен қарым-қатынас жасауды және балалар тобының заңдылықтарына өз мінез-құлқын, оқушының рөлін қабылдау қабілетін, мұғалімнің нұсқауларын тыңдау және орындау қабілеттерін, сонымен қатар коммуникативті бастама және өзін-өзі таныстыру дағдыларын білдіреді.


Оларға жеке басының қасиеттері жатады, мысалы, қиындықтарды жеңу және қателіктерді өз жұмысының нақты нәтижесі ретінде қарау, топтық оқу жағдайында ақпаратты игеру және топтағы әлеуметтік рөлдерді өзгерту. Ата-аналардың рөлі өте маңызды, олардан бала түсіну, қабылдау және көмек күтеді.

Мектепке барар алдында не істеу керек?
1. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
2. Кітапқа деген қызығушылықты ояту.
3. Күнделікті режимді сақтауға дағдыландыру.
4. Өзіне-өзі қызмет ету және тәуелсіздік дағдыларын қалыптастыру.
5. Балаңызды құрдастарымен сөйлесуге үйретіңіз

.

Төзімділік пен ерікті процестердің дамуына ерекше назар аударыңыз:
Балаңызға оның қалауын, эмоциясы мен әрекеттерін басқаруға үйретіңіз.

 


Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына ұсыныстар:

 

            Айналадағы адамдар әрқашан мейірімді және түсіністікке толы бола бермейтіні жасырын емес. Балаңызға сын айтылғанда жоғалмауға үйретіңіз - немесе балалар нұсқасы - мазасыздық. Мектепте оның жұмысы теріс бағалануы мүмкін. Яғни, үйде тәжірибе мен мақтау мен сөгіс болу маңызды. Ең бастысы, нәресте түсінеді: оны сынай отырып, сіз оның жеке басына емес, нақты іс-әрекетіне баға бересіз.
 Егер сіз тұрақты позитивті өзін-өзі бағалауды дамытсаңыз өте жақсы. Сонда бала мұғалімнің ескертуіне немесе тым жоғары бағасына ренжімейді, бірақ бір нәрсені өзгертуге тырысады.
• Балаға өз қажеттіліктерін сөзбен жеткізе білу маңызды. Айналасындағы адамдар оны бір қарағанда немесе бет әлпеті арқылы түсінеді. Мұны мұғалімнен немесе сыныптастарынан күтпеңіз. Нәрестеден оның тілектерін сөзбен жеткізуді сұраңыз
Мектепте бала құрдастарымен салыстыру жағдайына түсуі мүмкін. Сондықтан оны мектепке дейін тіпті жарыстар сәттерін, балалар арасындағы жарыстарды бақылайтын жөн. Ол басқалардың жетістіктеріне, сәтсіздіктері мен ұқсас жағдайларға қалай қарайды?
• Баланың өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланғанын, ересектер тарапынан үнемі назар мен қолдауды қажет етпейтіндігіне көз жеткізіңіз. Шынында да, сабақта мұғалімнің бәріне бірдей көңіл бөлуі екіталай. Баланы жұмыстағы әрбір қадамы үшін біртіндеп мадақтауды тоқтатыңыз - аяқталған нәтиже үшін мақтаңыз.

• Балаңызға белгілі бір уақыт ішінде отыруға және жұмыс істеуге үйретіңіз. Күнделікті жұмыс барысында үстелдегі тыныш жұмысты ашық ойындармен кезектестіре отырып, әртүрлі шараларды қосыңыз. Бұл әсіресе қозғыш, қозғалмалы бала үшін өте маңызды. Бірте-бірте ол сізді «шулы» уақытта қысып, жүгіре алатындығыңызға үйренеді. Сонда ол мектептегі өзгерісті күте алады.
Балаңызға эскиз кітабын, пластилинді жиі беріңіз. Оған қолдың кішкентай бұлшықеттерін жаттықтырып, саусақ қимылдарын үйлестіруге мүмкіндік берсін.

Егер болашақ студент анда-санда өлеңді жатқа білетін болса, оның есте сақтау қабілеті жақсарады. Баладан туыстарына, таныстарына және көршілеріне өлеңдер оқуды сұраңыз. Осылайша, сіз баланың аудитория алдында сөйлеу қабілетін қалыптастыруға көмектесесіз, ол сабақта оған өте пайдалы болады.

           Жақында сіздің балаңыз мектептің табалдырығын аттайды, бұл оның бүкіл таныс өмірін айтарлықтай өзгертеді. Балабақшадан мектепке ауысу әр баланың өміріндегі маңызды қадам болып табылады. Жаңа әлеуметтік жағдайларға тап бола отырып, балалар көбіне оларға дайын емес, бұл олардың эмоционалды саласына әсер етеді. Сондықтан балаңызды мектепке дайындау өте маңызды, өйткені қазір оған үйреткеннің бәрі оған мектептегі жетістікке жетуге көмектеседі.


1. Кеңес: Мектебіңізбен, оқитын ортаңызбен және мұғаліммен алдын ала танысыңыз.
2. Кеңес: Балаңызбен мектепте кездесетін ережелер мен ережелерді талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.

3. Кеңес:  Балаңызға үйде жаттығу жасайтын орын беріңіз.
4. Кеңес: Баланы мектеп оқушысы болғысы келетін тілекпен қолдаңыз.
5. Кеңес: Балаға шамадан тыс талаптар қоймаңыз.
6. Кеңес: Сіздің болашақ бірінші сынып оқушыңызбен күнделікті кесте жасаңыз және оның сақталуын қадағалаңыз.
7. Кеңес: Балаңызға мектеп заттарын және керек-жарақтарын дұрыс ұстауға үйретіңіз.
8. Кеңес: Бала қателесуге құқылы. Сондықтан оның алғашқы сәтсіздіктерін сіздің барлық үміттеріңіздің күйреуі деп санамаңыз. Есіңізде болсын: ол сізге шынымен сіздің көмегіңіз бен қолдауыңыз қажет.
9. Кеңес: Оқудағы алғашқы қиындықтарды жіберіп алмаңыз. Кез-келген қиындықтарға назар аударыңыз, әсіресе олар жиі кездесетін болса.

10. Кеңес: Балаңызды оқуға көп салмаңыз. Бірінші сынып оқушысының ойынға жеткілікті уақыты болуы керек.
Есіңізде болсын: ең бастысы ұл немесе қыз үшін бәрі ойдағыдай болатынына сену !!!

 

Мұғалім – психолог            А.Суханова

 

Жаңартылған күні: 03.06.2020 09:41
Құрылған күні: 03.06.2020 09:41

Текст