"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының А.С.Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Многопрофильная школа-лицей №3 имени А. С. Пушкина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Толығырақ
Қайырымдылық көмек
KZ380704034640473001
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Социальный педагог

13.12.2022

Құрметті оқушылар, ата-аналар (заңды өкілдер), педагогтер туындаған мәселелер бойынша сіз жүгіне аласыз:

Әлеуметтік педагог: Астапенко Людмила Васильевна

Жұмыс кестесі:

Аптаның күндері

Жұмыс уақыты

(түскі үзіліс

13-00 - ден 14-00-ге дейін)

Оқушыларға кеңес беру

Ата-аналарға кеңес беру

Педагогтерге кеңес беру

Дүйсенбі

8.00-17.00

15.00-17.00

10.30-13.00

Құжаттамамен жұмыс

Сейсенбі

8.00-17.00

11.30-13.00

11.30-13.00

Құжаттамамен жұмыс

Сәрсенбі

8.00-17.00

11.00-13.00

14.00-16.00

16.00-17.00

Бейсенбі

8.00-17.00

10.30-13.00

10.30-13.00

10.30-13.00

Жұма

8.00-17.00

Құжаттамамен жұмыс

Құжаттамамен жұмыс

Құжаттамамен жұмыс

 

Әлеуметтік педагогтың ұстанымы:

қабылдау - үйрену – білу – түсіну-көмектесу

 

Егер сізде қиындықтар, стресс болса, -сіз жалғыз емес екеніңізді біліңіз, олар сізге көмектеседі.

Мектеп-лицейдің сайтында, "әлеуметтік педагог парақшасында" бөлімінде сіз менің кеңестерімді және ата-аналарға балаларды тәрбиелеу және дамыту бойынша жетекші әлеуметтік педагогика мамандарының ұсыныстарын таба аласыз. Олар сізге қызықты және пайдалы болады деп үміттенемін.

Есіңізде болсын: "Әр адам-бұл кітап, оны тек оқи білу керек".

(У. Ченинг, американдық ғалым).

Әлеуметтік педагог – диагностика нәтижесінде алынған мәліметтер негізінде педагогикалық сауатты түрде оларды мектептің педагогикалық қызметінде жүзеге асыру үшін әдістеме, әдістемелік ұсыныстар әзірлеуі керек маман.

   Мектептегі әлеуметтік педагог-бұл оқушыларды олардың үлгерімі немесе құқық бұзушылық жасауы немесе жасамауы бойынша емес, олардың жеке басы, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері, қоршаған ортасы, мүдделері, бейімділігі мен қажеттіліктері тұрғысынан білетін адам.

Негізгі мақсат:

- баланы бұзбаңыз және қайта тәрбиелемеңіз, керісінше жеке басының дамуының жағымсыз жолын болдырмауға көмектесіңіз.

Мен өз жұмысымның негізгі міндеттерін қарастырамын:

·        Баланың жеке басының дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау (физикалық, әлеуметтік, рухани-адамгершілік, интеллектуалдық);

·        Баланы әлемді қабылдау және оған бейімделу процесінде өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға кешенді көмек көрсету;

·        Баланы өмір сүру кеңістігінде қорғау.

·        Менің жұмысымның бағыттары келесідей:

·        Әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру (тегін тамақтану, қайырымдылық акциялары, отбасыларға материалдық, әлеуметтік, педагогикалық, консультациялық көмек көрсету).

·        Қиын өмірлік жағдайға тап болған баланы қорғау және оған көмектесу. Оқуда проблемалары бар, қарым-қатынаста, бейімделуде қиындықтары бар балаларға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету.

·        Қолайсыз отбасыларды анықтау және олармен жұмыс істеу.

·        Қамқорлықтағы балалармен, көпбалалы, аз қамтылған отбасылармен, сондай-ақ даму кемістігі бар, денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалары бар отбасылармен жұмыс.

·        Профилактикалық жұмыс (мінез-құлқы мен қарым-қатынасында бұзушылықтары бар балалармен жұмыс, мектеп Жарғысын бұзушыларды мектепішілік есепке алу, КДН және ЗП-мен жұмыс).

·        Демалыс кезеңінде балалардың демалысы мен сауығуын ұйымдастыру.

·        Ата - аналармен жұмыс: баланы тәрбиелеу және әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді шешуде ата-аналарға консультациялық көмек көрсету.

 

Міндеттер:

·        Белгілі бір өмірлік қиындықтарға тап болған балаларға қамқорлық және көмек (Оқу, жеке тұлғаны дамыту, қарым-қатынас мәселелері және т. б.)

·        Оқушы ортасындағы жанжалды жағдайларды, баланың жеке басының дамуындағы жағымсыз тенденцияларды уақтылы анықтау және алдын алу.

·        Отбасылық қолайсыздықтың, әлеуметтік жетімдіктің, балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу және әлеуметтік мінез-құлықтың, қараусыздықтың, білім алушылардың құқық бұзушылықтарының алдын алу, СӨС насихаттау.

·        Білім беру процесіне қатысушылардың және ата-аналардың педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру.

·        Білім алушының жеке басы, отбасы, орта, арнаулы әлеуметтік қызметтер, ведомстволық және әкімшілік органдар арасындағы делдалдық.

·        Әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың жетекші үш функциясы бар:

o            профилактикалық-баланың проблемалық өмірлік жағдайының алдын алу, баланың әлеуметтік өмірінің проблемаларын шешу үшін алдын алу немесе жағдай жасау, онымен бірге өмірлік маңызды міндеттерді шешу жолындағы қиындықтарды жеңу;

o           қорғаныс-қорғау-өмірдің қиын жағдайында баланың құқықтарын қорғау және қорғау: егер оған бейімделу проблемалары туындаса, баланы әлеуметтік ортадан қорғау және әлеуметтік ортаны бала тарапынан оған деструктивті әсерден қорғау;

o           ұйымдастырушылық-баланың өмірлік қиын жағдайдан шығуына ықпал ететін әрекеттер мен құралдарды үйлестіру; әртүрлі адамдар мен ұйымдардың мүмкіндіктерін пайдалану үшін әлеуметтік байланыстарды дамыту және нығайту; оларды баланың әлеуметтік өмірінің мәселелерін шешуге тарту және баланың өзін осы байланыстарға белсенді қосу.

 

Күтілетін нәтижелер

 

1.       Мінез-құлқында ауытқулары бар балаларды түзету динамикасын көрсететін материалдарды жинақтау бойынша мәліметтер базасын құру.

2.       Мінез-құлқында ауытқулары бар балаларды оң тәрбиелік ықпал ету саласына тарту (жалпы мектептік іс-шаралар мен акциялар, әлеуметтік жобалар, үйірмелер мен спорт секциялары).

3.       Себепсіз білім алушылардың сабақтан қалуын азайту.

4.       Есепке алудың барлық түрлерінде тұратын балалар мен жасөспірімдер санының азаюы.

5.       Құқық бұзушылықтар санын азайту.

6.       Білім беру мекемесін бітіргеннен кейін білім алушылардың табысты әлеуметтенуі.

 

          Жұмыс әдістері:

·        Диагностика әдістері-сұхбат, мониторинг, әлеуметтанулық сауалнама, тесттер, жеке сауалнамалар, социометрия, педагогикалық бақылау.

·        Алдын алу әдістері-Әлеуметтік терапия, ойын түзету, әлеуметтік-психологиялық тренинг, әңгіме, пікірталас, дәріс, шығармашылық тапсырмалар және проблемалық жағдайлар.

·        Оңалту әдістері - еңбек терапиясы, топтық терапия.

·        Психологиялық кеңес беру әдістері.

·        Ұйымдастыру-басқару-Нұсқаулық, бақылау және тексеру.

·        Тәрбие әдістері-оң мысал, сендіру, үйрету, көтермелеу және жазалау, ойнау, сәттілік жағдайын жасау.

 

Қызметтің негізгі бағыттары

 

Зерттеулер, диагностика:

 

·        Ата-аналар мен білім алушылардың әлеуметтік сауалнамалары.

·        "Тәуекел тобындағы" оқушыларды, отбасылық қолайсыздықты анықтау.

·        Білім алушылардың жеке басын, топтардың тұлғааралық өзара іс-қимылын зерттеу.

·        Сынып жетекшілеріне социометрияны жүргізуге көмектесу.

·        Оқыту және жеке даму проблемаларының алдын алу бойынша диагностикалық - түзету жұмыстары.

·        Мектеп бақылауында, қамқорлықта, қолайсыз отбасылардан шыққан білім алушылардың тұрғын үй –тұрмыстық жағдайларын зерделеу.

·        Білім беру процесіне қатысушылардың мекеме жұмысына қанағаттану дәрежесін анықтау мақсатында сауалнамалар, сауалнамалар.

·        Білім алушыларды кәсіптік бағдарлау мәселесі бойынша Диагностика.

 

Оқушылармен жұмыс:

·        Тақырыптық әңгімелер, құқықтық тәрбие бойынша сабақтар, тұлғаның жағымды қасиеттерін дамыту, қарым-қатынас тренингтері.

·        Жеке кеңес беру.

·        Кәсіби бағдар.

·        Кәмелетке толмағандарды жазғы жұмысқа орналастыруды және оқушылардың нашар қорғалған санатындағы жазғы демалысты ұйымдастыруға көмек көрсету.

·        Салауатты өмір салтына құндылық қатынасын дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

 

"Тәуекел тобындағы" оқушылармен жұмыс:

 

·        Белгілі бір проблемаларды, ересектердің теріс әсерін сезінетін оқушыларды анықтау;

·        Оқушылардың жеке басын, отбасылық даму жағдайын, қарым-қатынас шеңберін зерттеу.

·        Балаға оның оқу үлгерімі мен ОУ-ға қатысуына теріс әсер ететін себептерді жоюға көмектесу.

·        "Тәуекел тобы" оқушыларына картотека және Жиынтық кестелер жасау.

·        Жазғы кезеңде оқушылардың жұмыспен қамтылуын және демалысын ұйымдастыруға көмек.

·        Мектепке баруды, үлгерімді және жұмыспен қамтуды бақылау.

·        Алдын алу шаралары.

·        Қосымша білім беру бағытын таңдауға көмектесу.

·        Оқушыларды үйірмелер мен секцияларға тарту.

Ата-аналармен жұмыс.

·        Психологиялық-педагогикалық ағарту.

·        Ата-аналарды оқу – тәрбие процесіне белсенді қатысуға тарту.

·        Оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау мақсатында отбасыларға бару.

·        Отбасылық қатынастарды түзету.

·        Жеке әңгімелер. Кеңес беру

·        Отбасылық тәрбиенің оң тәжірибесін, салауатты өмір салтын, кәсіптік бағдарлауды тарату бойынша бірлескен іс-шараларды ұйымдастыру.

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс.

·        Жұмысты талдау.

·        Семинарларға қатысу

Жұмыс принциптері:

·        қол жетімділік-барлық мұқтаж адамдарға көмек алу мүмкіндігі;

·        өзара іс-қимыл-мектептің барлық қызметкерлерімен ынтымақтастық,

·        уақтылығы-ең ерте кезеңдерде жұмысқа қосу;

·        даралау-жеке көзқарас, мұнда ескеру қажет: интеллект деңгейі, денсаулық көрсеткіштері, білім деңгейі, жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтік жағдайы;

·        тиімділік - жақын, алыс, баланың жеке басын қалпына келтіру және өмірге белсенді қосылу;

·        сабақтастық-бірыңғай бағдарлама, кезеңділік, үздіксіздік, кері байланыс;

·        көпфункционалдылық - мектеп ұжымы мүшелерінің жеке құқықтарын қорғау және қорғау бойынша түрлі шаралар кешенін орындау;

·        интеграция-алынған ақпарат респонденттердің құпиясын және анонимділігін толық сақтауды қамтамасыз ететін тұйық жүйеге жинақталуы тиіс;

·        жеделдік-мектеп ұжымындағы, осы тұлғадағы проблемалар мен қайшылықтарды тез шешу немесе алдын алу;

·        позитивті қабылдау, жеке тұлғаның толеранттылығы, бала мен ересек адамды сол күйінде қабылдауға негізделген және жағымды қасиеттерге сүйене отырып, тұлғаның басқа да маңызды қасиеттерін қалыптастыру;

·        бейімделу-ұтқырлыққа, инерттіліктің болмауына және сыртқы әлеуметтік ортаның, жеке тұлғаның және ұжымның қасиеттерінің өзгеруіне тез бейімделуге бағдарлану.

Жұмыс нысандары:

·        Мектептің алдын алу кеңесі;

·        Ата-аналар жиналысы;

·        Дәрістер;

·        Диагностика;

·        Жеке және топтық кеңес беру;

·        Құжаттаманы зерттеу;

·        Әңгіме

·        Бақылау;

·        Тестілеу;

·        Сауалнама;

·        Талдау;

·        Кеңес беру;

·        Жеке жұмыс;

·        Топтық жұмыс;

Сонымен, әлеуметтік тәрбиеші, бұл:

·        Бала мен қоғам, отбасы мен мектеп арасындағы делдал;

·        Баланың құрдастарымен және ересектермен қақтығысындағы сарапшы;

·        Кейбір адамдардың ата-анасының және әр баланың ата-анасы білмейтін, қаламайтын, білмейтін, жоқ болған кезде өзін-өзі қорғай алмайтын барлық жағдайларда жаман ықпалынан қорғаушысы;

·        Жас, тәжірибесіз, ата-ананың баласымен дұрыс қарым-қатынас жасау мәселелерінде қиындық тудыратын рухани тәлімгер; баланың құқықтары мен өмірін қорғайтын барлық заңдардың қоғам қайраткері және насихаттаушысы;

·        Егер сіз және сіздің балаңыз ренжіген болса, әлеуметтік терапевт. 

 

Өз жұмысында мектептің әлеуметтік педагогы басшылыққа алынады:

1. Қазақстан Республикасының Конституциясымен

2. Халықаралық құжат - БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы.

3. Халықаралық құжат-бала құқықтарының декларациясы.

4. ҚР Білім туралы Заңымен.

5. ҚР Отбасы кодексі

6. Мектеп жарғысымен.

7. Мектептің ағымдағы оқу жылына арналған жұмыс жоспары.

8. Мектептегі жергілікті актілермен.

9. Лауазымдық нұсқаулықпен.

 

Маңызды телефондар:

 БАЛАЛАР МЕН ЖАСТАРҒА АРНАЛҒАН ҰЛТТЫҚ СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ (ШҰҒЫЛ ҚЫЗМЕТ 111)

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ: 8 (800) 00-40-150

КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРҒА АРНАЛҒАН ШҰҒЫЛ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕЛЕФОНЫ +7 (708) 444 16 86

анонимді

тегін

кәсіби

 

·        Адамдар өмірінде қиындықтар, уайымдар, азаптар, қорқыныш, жалғыздық, үмітсіздік пайда болған кезде осында жүгінеді. Қиындықтар әр адамның өмірінде болады. Бірақ әрқашан өз жағдайымен, тәжірибесімен бөлісетін, мәселелерді шешудің нұсқаларын талқылайтын адам бола бермейді. Көбінесе бұл қарым-қатынас мүмкіндігі адам үшін өте маңызды. Бұл үшін сенім телефоны бар.

·        Мұнда балалар мен жасөспірімдер өз өмірлерінде пайда болған кезде қоңырау шалады: ата-ана мен бала арасындағы қақтығыстар, ата-аналар арасындағы отбасылық қақтығыстар, мектептегі оқу проблемалары, махаббат пен достық сезімдерін сезіну, өмір мен өлімнің мәні туралы сұрақтар, қорқыныш пен әдеттен тыс мінез-құлық, суицид туралы ойлар, зорлық-зомбылық жағдайлары және т. б.

·        Ата-аналар балалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша, олардың асоциалды мінез-құлқына және деструктивті заттарды қолдануға және т. б.

Құрметті ата-аналар!                                                                                                                                 Сенім телефоны сіздің балаларыңызға белгілі болсын.

Барлық балалар мен жасөспірімдер психологиялық көмекке мұқтаж, әсіресе: үйде ұзақ уақыт жалғыз, ересектерсіз қалғандар; дағдарыстық және қиын жағдайда (ауру/өлім, ата-анасының ажырасуы, асырап алушы ата-аналар, жаңа тұрғылықты жері, мектебі, нашар компаниясы және т. б.); зорлық-зомбылықтан зардап шеккендер; ұзақ ауыратын балалар, жасөспірімдер; балалар мүмкіндігі шектеулі; босқын балалар.

Отбасыларыңызға бақыт, денсаулық, қуаныш пен амандық!

Келіңіздер, мен сізге көмектесуге және сіздің тілектеріңізді тыңдауға қуаныштымын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 13.12.2022 12:13
Құрылған күні: 13.12.2022 12:22

Текст