Текст
«Радуга» шеңберінің жұмысы туралы шығармашылық баяндамасы: Оқу жылының басында ол балалардың қайшыларын дұрыс ұстай алатындығына қарамастан, қағазбен жұмыс істей алатынын анықтады. Алынған мәліметтерге сүйене отырып, мен барлық оқу жылына мынадай міндеттер қойдым: Ұсақ моториканы дамыту; Көркемдік дәмді қалыптастыру; Практикалық еңбек дағдыларын қалыптастыру; Шығармашылық қызметті дамыту; The Көзді дамыту. Әдістемелік нұсқаулықты пайдалана отырып, болашақ жұмыс жоспарын жасадым.
Үйірменің жұмысы аптасына 1 рет, күннің екінші жартысында орындалды. Міндеттеріне байланысты ол әртүрлі оқыту әдістерін қолданды: ауызша, көрнекі, практикалық.
Әрбір сабақта материалдың түсіндірмесі берілген, бірақ көбісі практикалық жұмысқа арналды. Ол сондай-ақ әрбір баламен жеке жұмыс істеді. Ол бөлмені жарықтандыруға ерекше көңіл бөлді, балаларды еңбек қауіпсіздігі ережелеріне енгізді,
қажетті кеңестер, сұхбаттар берді. Мұның бәрі көрнекі демонстрация, практикалық әдістермен жүрді.
Жүйелі түрде жұмыс істеу - үйірмеде балалар арасындағы қарым-қатынастардың қалыптасуына оң әсерін тигізді, олар бір-біріне көмектесуді үйренді, қолмен жасалған сыйлықтар берді. Бұл оларға қуаныш сыйлайды, бұл мектеп жасына дейінгі балалар үшін пайдалы және қызықты іс.