"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының А.С.Пушкин атындағы №3 көпсалалы мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Многопрофильная школа-лицей №3 имени А. С. Пушкина города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Толығырақ
Қайырымдылық көмек
KZ380704034640473001
Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

22 ақпанда 2 «В» сыныпта «Орыс тілі бойынша мамандар конкурсы» атты қосымша іс-шара өткізілді

04.03.2019
22 ақпанда бастауыш сыныптар онкүндігінде 2 «В» сыныбында Смағұлова Д.Ж. «Орыс тілінің сарапшылары конкурсы» атты іс-шара өткізді Міндеттері: Интеллектуалды, логикалық ойлауды дамыту; орыс тіліне қызығушылықты күшейту; жауапкершілікті сезіну және командалық жұмыс. Бұл іс-шара стандартты емес нысанда өтті. Балалар топтарда жұмыс істеді. 

Балалар топтарда жұмыс істеді. Студенттерге «Бір сөз ай», «Рыдальдар», «Пазлдар - қосындылар», «Антонимдер - синонимдер» әртүрлі тапсырмалар ұсынылды. Жігіттер жасандылықты, логиканы, қораптың сыртында ойлай білу қабілетін көрсетті. «Топта жұмыс істегенде, балалар бір-бірін тыңдауға және естуге үйренді, сұралған мәселе бойынша ортақ шешім табуды үйренді. Сабақ барысында студенттер белсенділік танытып, нәтижеге қызығушылық танытты.

Іс-шара соңында барлық студенттерге «Орыс тілінің білгірлері» медальдары берілді.Балалар топтарда жұмыс істеді. Студенттерге «Doskazhi word», «Riddles-jokes», «Riddles-add-ons», «Antonyms-synonyms» әртүрлі тапсырмалар ұсынылды. Жігіттер жасандылықты, логиканы, қораптың сыртында ойлай білу қабілетін көрсетті. «Топта жұмыс істегенде, балалар бір-бірін тыңдауға және естуге үйренді, сұралған мәселе бойынша ортақ шешім табуды үйренді. Сабақ барысында студенттер белсенділік танытып, нәтижеге қызығушылық танытты. Іс-шара соңында барлық студенттерге «Орыс тілінің білгірлері» медальдары берілді.

 

Просмотров: 489


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст